12. jan. 2012

Scrappekurs

Har litt lite å blogge om nå fortida.. Men skal prøve å scrappe litt i morgen ;-D
Tenkte jeg skulle gi dere noen tips om scrappekurs, hvilke jeg har vært på og hva jeg sytes om dem.

Det er 2 scrappekurs jeg har vært på, viser det ene nå, og det andre i løpet av uken ;)

På det 1 var jeg på et kurs der vi lagde vinterkort. Jeg lærte veldig mye på det kurset, da var jeg også nybegynner og hadde ikke scrappet så mye før.. annbefaler å være med på dette kurset!








På dette kurset her lærte jeg å male med distress ink, bruke embrossing + mye mye mer!

Hva synes du?

~Elisabeth Ellingsen~



jeg anbefaler alle å gå inn her å se: Hvor gøy er det ikke å tjene litt penger på bloggingen?


1 kommentar:

Gitte sa...

Jeg synes at det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt li at komme på kursus og lære noget nyt.