14. nov. 2012

Et lite tips

Tenkte at jeg skulle komme med et lite scrappetips i dag:
Jeg skal vise hvordan man kan ramme inn noe som pynt på f.eks et kort (eller en layout)

Det du trenger er:
  • Big shot
  • Like diez i 2 forskjellige størrelser
  • et ensfarget ark (jeg brukte hvit)


Først målte jeg det hvite arket slik at det passer til diezene. deretter plasserer jeg dem samtidig på bigshoten. Så kjører jeg dem igjennom maskina på vanlig måte. Deretter bruker jeg embossingfoldere for å få en utpreget kant(dette er valgfritt, men jeg syntes at rammen blir finere hvis man gjør dette)




Slik blir resultatet

Jeg syntes slike rammer er fint rundt et stempel. Har har jeg brukt et magnolia stempel. Det er også mulig å sverte kantene for å fremheve rammen mer!
*Kristine*

2 kommentarer:

RitaK sa...

Flott tips :-)

Anonym sa...

You can find on this page is exactly what I take into consideration for being the best Bowflex exercise sessions and as they claim
"For True Benefits!

Feel free to surf to my web site - adjustable dumbbells