29. juni 2012

29.06.2012

I postet øyeblikk er jeg nå på dalseter på skiskole:) men det fungerer jo fortsatt å planlegge innlegg, så det har jeg gjort ;-)

For ikke lenge siden kjøpte jeg meg det nye magnolia ink magazinet, og jeg ble superoverrasket. Dette er det bladet av alle de jeg har kjøpt før som har hatt mest inspirasjon og skisser. Så etter jeg var ferdig med å lese bladet, hadde jeg mellom 5 og 7 ideer om forskjellige scrappeprosjekter og kort som jeg skulle prøve meg på, så det var bare å sette i gang.

Jeg anbefaler alle å kjøpe Magnolia in Magazinet, man blir så inspirert!!!!

Ark fra Magnolia
Blomster kjøpt hos Papirpikene
Metallpynt kjøpt hos Korthobby
Stempel kjøpt hos Papirpikene



(sjåmete...)


Og tilslutt en kollasj av alle bildene til 'papirposen'. 

Ønsker dere en fortsatt fin sommmer!

titt gjerne innom min andre blogg: http://kristineak.blogspot.com 
*Kristine*

Ingen kommentarer: