15. aug. 2012

Angelwings

Dette kortet lagde jeg på hytta da Elisabeth var på besøk. Tanken bak kortet var at det skulle likne et posekort...

//bildene er tatt på hytta med kameraet: sony a 200

Svirvelen er fra Magnolia (lånt av Elisabeth)

Rissehjulet er fra papirpikene og korstet 69kr.. Dyrt men absolutt verdt det :D

Blomster fra kort og godt 


Bånd fra bikuben


Hjertetappen er fra Magnolia, jeg har festet så biter av bånd til den.


Englevingene er fra magnolia. Jeg har lagt et lag med Liquid perls utenpå dem for å få de til å skinne mer.


Stemplene er fra samme pakke (kort og godt)


Diez fra Spellbinders og Stempel fra Magnolia, jeg maler stemplet med distress ink refill. Mitt personlige stempel har jeg bestilt fra scrapmagasinet:)




Om under en uke starter skolen igjen!!! :O
*Kristine*

3 kommentarer:

RitaK sa...

Så flott kort og kreative bilder! Likte godt de små lilla detaljene som titter frem blant alt det brune, lekkert :-)

Synnøve sa...

For et flott kort med såå mange lekre detaljer!!! Tusen takk for kommentar i bloggen min:) klem

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.