20. nov. 2011

Besøk av Maren


Jeg rakk ikke å blogge i går, hadde ikke laget ferdig kortet... men her kommer det :-D
Maren over nattet til meg fra lørdag til søndag.. vi har hatt det kjempemorrsomt! På lørdagen så vi på film, mens i dag har vi scarppet!
Jeg scrappa 1 kort, også begynte jeg på et annet, men ble ikke ferdig.. Men det kommer i løpet av uka.
Mens Maren scrappa 2 veldig fine kort!

Her er litt bilder:

 
Dette er det kortet jeg lagde..







Her er kortene som Maren lagde.



Hva synes du om kortene?


~Elisabeth Ellingsen~

4 kommentarer:

Gitte sa...

Jeg synes at det er nogle flotte kort i har lavet. :-)

Anne-Eddie sa...

Kjempefine kort!
Det du laget med stjernen og Magnolia motivet var så flott! Du er så flink med fargeleggingen!
Klem fra Anne-Eddie :)

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk!

Kristine sa...

Fine kort :)
Nydelig fargelegging av magnolia stempelet!