8. nov. 2011

Cardandscrap #19

I helga overnattet jeg hos Kristine, vi scrappet mye, også hadde vi det veldig morsomt!
Jeg scrappa to julekort, og tenkte jeg skulle vise dere det første nå.
Jeg har brukt en brun konvolutt og et ark fra i fjor.. Juleblomster, også har jeg "smeltet" to julebilder. Båndet er bra papirpikene også det meste på kortet..
Jeg tenkte jeg skulle delta på en utfordring hos cardandscrap med dette kortet.





Jeg og Kristine skal innom papirpikene i morgen for å kjøpe litt pynt og diverse til julekort!
Vi skal legge ut innkjøpet i løpet av denne uken..

~Elisabeth Ellingsen~

2 kommentarer:

Jytte sa...

Fint julekort og især lækkert med de embossede stempler. 1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and scrap.

Knus Jytte

Anne Bente sa...

åh.... denne var super smuk.

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
klemmmm