29. nov. 2011

Når nettene blir lange...

Her er det enda et posekort som jeg har laget. Jeg har brukt et plastikk ark med mønster utenfor vintage bildet! Dette fikk jeg som klippe ark hos Happy Hobby.

Et utradisjonelt og spennende kort/posekort.



Grunnen til at det bli mange posekort fra min side er at det er hva jeg lager mest av. Jeg har også laget noen julekort+ til slektninger, men noen av dem titter innom bloggen inne i blant og da er det litt kjedelig å røpe julekortet.
Disse kortene vil jeg legge ut på bloggen etter juleaften :-D
~Kristine~

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flott julepose!! Veldig greit med en pose du kan fylle med det du ønsker!!
Klem fra Anne-Eddie :)

RitaK sa...

Så mange fine kort dere lager. Kos dere masse i førjulstiden:-) Fint bilde av deg i OA Kristine, gratulerer!

Kristine AK sa...

Tusentakk, Rita :-D