31. juli 2012

Bestilling; Bikuben

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en uke i Danmark med danacup! Dette var kjempemorsomt og laget mitt endte tilslutt på en delt 5. plass i turneringen, i alt var det med over 60 lag, så dette er vi godt fornøyde med. Jeg var også 2 dager i Gøteborg før vi dro hjem. Det ble både tid til shopping og Liseberg mens vi var der... 

Så når jeg kom hjem lå det en hentelapp og ventet på meg! Den var fra BIKUBEN!! Så jeg måtte selvfølgelig dra rett ned til postkontoret og hente den. Her kommer det bilder fra hva jeg bestilte :-D


Roser i brun og i hvit #54kr pr stykk

Distress ink patlett #59 kr
 Distress ink refill worn lipstick #25kr og mowed lawn #35kr.
Distress ink pute worn lipstick #35kr
  1meter bånd beige#12kr brunt #15kr
Die pick #35 kr 

 Hjertedie #199kr Englevingedie #139kr Stempel #95kr
 Ark #8-12kr
 ark #8-12kr
 ark #8-12kr
Ekstra tykke ark #12kr

Nå skal jeg kose meg med å scrappe!!
*Kristine* 

Ingen kommentarer: