10. juli 2012

Bra tips!

Nå har jeg akkurat vært å spilt bowling. Planen videre for dagen er å scrappe og spise litt. Så skal jeg å kjøpe fotballshorts og på fotballtrening. Deretter skal jeg tilbake på hytta hvor jeg har lovet lillebroren min å bade :)

Her har jeg pyntet tapestrimler så det går ann å bruke som pynt på layout/kort ol.


Jeg brukte Distress ink puter og stempler som dekorasjon.

Inspirasjonen fikk jeg fra Papirpikenes verden link til innlegget og hvordan du lager dem -> HER :)

Jeg laget også et smykkeskrin til Oldemor hvor hun kan ha smykkene sine i. Esken kjøpte jeg hos Papirpikene, den har jeg malt rosa, for det var opprinnelig brun/pappfarget.




Ønsker alle en fortsatt god sommer:)
Har noen prøvd seg på å pynte/dekorere tapen før?
*Kristine*

2 kommentarer:

Berit sa...

Hei!!
Så koselig å se at du bruker tipset mitt!!!

Fortsatt god sommer, håper snart blir vær til litt annet enn bare scrapping ;) Sjøl om det er supert vær ute nå til å være inne å kose seg med papir i!

Klem

RitaK sa...

Kjekt å ha litt papirhobby å drive med når været er dårlig ;-)