8. juli 2011

card and scrap

Hei!..
Igjen har jeg funnet enda en utfordring jeg vil være med på.. er skikkelig gira nå!!
Litt utover høsten så kommer jeg til å være med på skissedilla en del, også lage mange layouter.
Jeg må bare bestille bilder først, siden printeren våres er klikk....
Jeg hadde tenkt å være med på picktureandscrap med dette kortet:



  • Jeg har brukt den nye Big Shoten min, og stansa ut en sommerfugl som jeg har brukt til vinger på magnolian.
  • Jeg har fargelagt magnolian med distress ink, og satt på to perler som øredobber.
  • Blomster fra Kort & Godt og papirdesign.
  • Også har jeg brukt en liten søt magnolia som sitter på baksiden.











Hva synes du?

~ElisabethKristine~

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... så fint med sommerfugle vingerne.

Tak fordi du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap

Bettina L. sa...

Nydelige farger og det ble skikkelig vakkert med den sommerfuglen bak. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scap denne uken. Håper du blir med oss til uka også. Klem Bettina