8. juli 2011

Distress ink, eske!

Hei! Det er Kristine!
I dag malte jeg først noen stempler, så fikk jeg en ide om å lage en eske som jeg kunne oppbevare distress ink refillene mine! Etter jeg laget denne og plasserte de 9 distress ink refillene jeg har, merket jeg med en gang at jeg fikk kjempegod orden.

Siden jeg også brukte en sommerfugl som var stanset ut fra en big shot, paste det veldig bra å være med i utfordringen til Card and Scrap. Utfordingen der var at man skulle bruke punch eller dies på tingen man scrappet!










Hva syntes du om esken som jeg har distress refillene min i?
Har du også en boks som du oppbevarer distress inkene dine i?
~KristineElisabeth~

2 kommentarer:

majsan sa...

Så stilig! Alltid kjekt med ting mann kan bruke etterpå :)
Takk for deltagelsen hos CARD AND SCRAP
Klem
Maria

Bettina L. sa...

Dette var flott:) God ide med litt oppbevaring også;) Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap denne uken. Håper du blir med oss igjen neste uke. Klem Bettina