7. juli 2011

Deltar i magnolia challenge #5

I går var Elisabeth hos meg, som dere kan se på forrige innlegg scrappet vi!
Jeg laget derfor et staffelikort! Dette kortet laget jeg til skissen/utfordringen til magnolia challenge #5.

Kortet er til Farmora mi, som blir 70 år i August! Derfor laget jeg dette kortet til henne.
Det var veldig spennende å lage staffelikort, for det har jeg aldri gjort før.. Men jeg tror jeg kommer til å gjøre det mange flere ganger!

Her er kortet som jeg laget til challengsen:






Elisabeth har også laget et kort når hun var til meg, dette kortet kommer i løpet av morgendagen!
~KristineElisabeth~

1 kommentar:

Camilla sa...

Du har laget et superflott stafflikort!! Heldige farmor!:))
Tusen takk for at du deltar hos oss i TOMIC utfordringen denne uken.
Klem, Camilla