3. aug. 2011

Card and scrap

Hei! nå sitter jeg og Kristine og koser oss i solsteiken for å bli brune.

Jeg har scrappet et kort som er veldig sommerlig, og da tenkte jeg å være med på en utfordring på

card and scrap.

Jeg har brukt Big Shoten min, den er super bra! Og den anbefales virkelig å kjøpe.
Jeg trykket ut en stor sommerfugl, sverta den men vintage photo og tatt på brune steiner.
Et veldig søtt bilde av tre barn.
Hjertebord, sandaler og en liten sommerhilsen.

Her er kortet:





Hva synes du?

~ElisabethKristine~

7 kommentarer:

Lise sa...

Tak for besøget på min blog. Det er et rigtig fint kort. Er vild med sommerfuglen :-)

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk :)

Mokkan sa...

Tusen takk for besøk hos meg i bloggen.
Kjempefin blogg dere har :)Og lekkert kort.
Ha en fortsatt fin sommer....

Aud Kirsten sa...

Et herlig sommerkort:)
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
Klem:)

Trine sa...

Nydelig. Takk for at du deltar hos card and scrap.

Gitte sa...

Rigtig fint kort.

Kristine og Elisabeth sa...

takk :)