1. aug. 2011

Innbydelseskort til konfirmasjon!

Den siste uka har jeg mest vært ute å sola meg, og jeg har ikke scrapet så mye. Men jeg har rukket å lage et kort. Dette hjalp Hilde meg med når jeg var hos papirpikene. Kortet skal jeg bruke som invitasjon til min konfirmasjon neste år! Så jeg må også lage mange flere like (:

Blomster fra kort og godt
sommerfulgl fra magnolia
hjertebord fra magnolia
ark fra pion design








~KristineElisabeth~
*Med dette kortet deltar jeg på card og scraps utfordring #13 , temaet er sommer!

6 kommentarer:

majsan sa...

Dette var helt nydelig ! Velgjort og flott..Du har litt arbeid forran deg, du da.
Takk for at du deler med oss på CARD AND SCRAP.
Lykke til
Maria

Kristine og Elisabeth sa...

takk for den hyggelige kommentaren! (:

Hilde sa...

Dette ble superfint!!! Det blir nok gøy å levere ut såååfine invitasjoner!!

Fortsatt god sommer!

Kristine og Elisabeth sa...

tusentakk, ja det blir gøy! :-D

Mette sa...

Nydelig og forseggjort brettekort!!Flotte farger og lekkert pyntet!

Tusen takk for dere deltar på Card and scrap sin utfordring:)

Klem Mette

Kristine AK sa...

takk :)