13. aug. 2011

Invitasjonsskort

Hei, igjen!
Jeg og mamma var på Bikuben for litt siden og kjøpte oss litt scrap, som jeg skal ha på konfirmasjonen min.
Nå er lilla ynglingsfargen min, og da måtte jeg vell ha lilla som tema på konfirmasjonen min.
Jeg skal lage 25 stk, så da har jeg jobben...

Først lagde jeg en mal, som jeg skal vise her!
Og da har jeg brukt en brettekort mal.


  • ark fra Maja Design
  • et invitasjonsstempel
  • lilla og hvite blomster
  • liquid pearls
  • et hvitt silkebånd 
  • lilla og lillahvit ensfarget ark
Her er kortet:






Hva synes du?

~ElisabethKristine~


4 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempeflott, kos deg med produksjon av invitasjoner :-)

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk! :-D

Unknown sa...

Så skjønt invitasjonskort! :-)

Kristine og Elisabeth sa...

Takk! :-)