16. aug. 2011

Distress ink prosjekt!

I går var jeg hos Elisabeth. Vi hadde det veldigfint, og når jeg var der øvde vi oss også på å male magnolia motiv. Grunnen var at vi ville bli flinkere til å male!

Når vi var på scrappetreff hos papirpikene, hjalp Hanne oss, og viste oss tips til hvordan vi kunne male. Det gidde veldig inspirasjon. Så tusen takk! :)

Her er motivet jeg har malt:






Jeg er førnøyd, men vet at øvelse gjør mester. Så jeg skal fortsette å øve meg på å male ^^
~KristineElisabeth~

4 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg syns du er blitt kjempeflink til å male Kristine:)

Kristine og Elisabeth sa...

tusentakk, Mona :-)

RitaK sa...

Så flott, stå på jenter :-) Øvelse gjør mester, og med en supermaler som Hanne/papirdilla til å vise dere, må det jo bare bli bra :-)

Kristine og Elisabeth sa...

Takk :) Ja, øvelse gjør mester!