15. sep. 2011

Challenge #15 hos TOMIC

Det kommer til å bli mye blogging for oss framover! Vi har vært syke nesten hele denne uka, og da har vi fått tid til å scrappe mye!
Jeg har laget en eske som man kan gi bort med noe inni. 
Jeg har brukt magnolian som jeg viste dere på det forrige innlegget mitt, blomster, krem\brunfarget ark,perler og metallpynt.
Jeg lagde den til en utfording hos TOMIC. Og da skulle det være et chocolate (brun, krem) kort.

Her er mitt bidrag:












Jeg har puttet noen kjeks oppi som dere kan se, en fin gave å gi bort :-D

Hva synes du?


                                                ~ElisabethKristine~

7 kommentarer:

Lynn sa...

Hi Kristine, I just love your Tilda creation. And especially the yummy biscuits inside the box:)
Huggs
Lynn xx

Kristine og Elisabeth sa...

Thank u, but I am not Kristine.
My name is Elisabeth :-D

Lenas kort sa...

Har tatt meg et titt rundt på bloggen deres :-) Her var det jammen mye lekker! :-) Er imponert over alt det flotte dere lager :-)

Heidi sa...

Så nydelig eske!
Lekre farger og pynt:)
Tilda er så søt og flott fargelagt også.

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk for de hyggelige kommentarene! :-D

Anne sa...

For en kjempesøt eske! Motivet er jo helt nydelig fargelagt. :)

Tina46 Kreativblog sa...

wonderful cake box !!great work !!thanks for joining in our TOMIC challenge.
hugs
tina46