15. sep. 2011

Skissedilla #128

I dag har jeg Scrappet MYE! Jeg satt fra kl. 8-12 i går tidlig og scrappet denne layouten jeg skal vise dere nå :) I tillegg scrappet jeg også et konvoluttkort på kvelden! Den blir lagt ut i løpet av uken tror jeg :-D
Jeg har brukt ark fra Maja Design. Jeg har også brukt osteklut og forskjellige blonder+blomster.

Bildene er tatt i sommer en dag det var skikkelig fint vær og sol.
Dette er nok den fineste layouten jeg har laget så langt! Krysser fingrene og håper det går bra i skissedilla #128.




~KristineElisabeth~

6 kommentarer:

Heidi sa...

En utrolig lekker LO!
Nydelige farger og pynt:)
Flotte detaljer.

Anne sa...

Knallfin LO, så flotte farger, og masse lekker pynt. :)

Kristine og Elisabeth sa...

Tusentakk, så hyggelig å høre ;-D

Patricia sa...

very beautiful...

Kristine og Elisabeth sa...

thanks! :D

Asil sa...

Oh la la, herlig blomsterpynt og nydelig LO! Og så herlig scrappedag da! :)