6. sep. 2011

Kort-insirasjon!

Nå er det desverre veldig lite fritid som kan gå til å scrappe for tiden. Den lille fritiden jeg har, bruker jeg på å trene, gjøre lekser, se litt på tv og drive litt på pc.

Men i morgen har jeg tenkt til å scrappe, fordi da har vi hjemme dag, med lite oppgaver.

Her er det litt inspirasjon fra andre ivrige scrappere. Jeg fant bildene når jeg søkte på Google!
Et nydelig lilla kort med fine nyanser av lilla.


Et tripptrappkort, veldig stilig!


Nydelig Magnolia kort i blått. Jeg syntes det var veldig fin plassering på blomstene.
~KristineElisabeth~

2 kommentarer:

Mamma sa...

Takk for koselig kommentar for gullkortet mitt :) Har kikket på bloggen deres, så mye fint dere lager! Delta gjerne på min give away : http://papirdill.blogspot.com/2011/08/giveaway.html

Lillemor :)

Kristine og Elisabeth sa...

takk for hyggelig kommentar :)