19. sep. 2011

Kakeeske

Hei!
Jeg har vært veldig kreativ med scrappingen i det siste. Har laget to bokser\esker på 2 dager!
Den jeg skal vise nå er en kakeboks ( oppskrifta er i det nye Magnolia Magasinet ) som jeg vart veldig fornøyd med!
Det tok ganske lang tid å lage den.. ( fordi jeg ville jo sy rund hele ) Og resultatet vart veldig fint!

Jeg har brukt ark fra Maja Design, Magnolia jente, blomster fra Kort & Godt og Papirdesign.
Og to hjertemetallpynt.

Her er kortet, ble veldig fornøyd :-D









Hva synes du?

~Elisabeth~

4 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Denne var kjempelekker :-)

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk! :-D

Anne-Eddie sa...

Lekkert kakestykke !
Så fint det ble!
Har ennå ikke fått tak i det siste Magnolia Magasinet, bor på en utkantplass..'Klem fra Anne-Eddie

Kristine og Elisabeth sa...

Tusen takk for den hyggelige kommentaren! :-D