19. okt. 2011

Card And Scrap utfordiring nr. 18

Jeg deltar på card and scrap sin utfordring nr. 18. HER kan du finne den.

Utfordringen er å lage noe som ikke er firekantet. Og jeg vil derfor delta med en sylinder lang rund boks som jeg bruker til å spare penger i hvis jeg sparer til noe spesielt. Jeg har bla. spart til et målebrett og til Gina Tricot butikken skulle komme til Gjøvik. Og det gir jo litt ekstra inpirasjon til å spare når jeg legger det oppi noe som jeg selv har laget!

Her kommer bildene : (Jeg har redigert dem i Picasa 3)





Den siste her har jeg redigert sånn at dere kan se lokket ekstra godt ;))
~Kristine~

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Den var stilig!
Kjekt å spare. Da er det så mye bedre følelse når du endelig har penger nok!
Klem fra Anne-Eddie :)

Aud Kirsten sa...

Ååå, denne var kjempeflott:)
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring.