15. okt. 2011

Ivrig trenings jente!

Nå, for en stund siden var jeg hos Elisabeth. Vi scrappet, spilte gitar og koste oss! Jeg fikk scrappet en layout. Og brukte KJEMPE mange blomster på den, men jeg føler at den var verdt det, så da er det vel greit da ;)

Jeg brukte litt nøytrale farger som beige og grå. Jeg brukte litt turkis og litt brun for å skape kontrast.
Bildet er tatt rett før en treningstur, da jeg var på hytta. Derfor er overskriften "Ivrig trenings jente!"







Hva syntes du om LO'en min?
~Kristine~

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Den var knallfin!
Alle blomstene var verdt å ofre på denne!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Gitte sa...

Jeg syntes at det blev et super flot layout. Rigtig lækre blomster du har brugt.

Kristine og Elisabeth sa...

Takk, fint å høre at dere syntes det var verdt "blomster ofringen" hihi!