10. okt. 2011

Personlig stempel - endelig + innlegg nr 100

Hei, hei! 
I dag fikk jeg mitt personlige stempel i posten, som jeg har ventet fryktelig på! Har gledet meg så mye til å få det. Og endelig kom det. Og selvfølgelig måtte jeg jo prøve det med en gang. 

Her kan du se 1 stykk fornøyd Kristine + stempelet da...





Jeg har også sett at dette blir det hundrede innlegget jeg og Elisabeth har på denne bloggen. Et lite jubileum det! Hurra, hurra! hihi :)
-Har du ditt eget personlige stempel?
~Kristine~

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Grattis med skikkelig stilig stempel, moro å ha noe så fint på det man lager! Og nå skal jeg legge til bloggen deres i listen min, tullet bort adr jeg... (litt flau) Vi sèes kanskje på treff snart? Ha en fin kveld begge to!

Hilde sa...

Flott stempel du har fått deg Kristine!!!
Alltid gøy å ha et slik....
Du lurer på om jeg har personlig stempel..... hmmmmm...mange... *flau* En liten lidenskap dette her egentlig... man får aldri for mange!!

MonaV sa...

Kjempefint stempel du har fått laget deg Kristine:) Skulle hatt et nytt snart jeg og, er forferdelig lei de 2 jeg har.

Kristine og Elisabeth sa...

Så hyggelig med kommentarene deres!
Scrappelise : Jeg og Elisabeth skal på treffet som er den 20 okt, da treffes vi sikkert der ;-)

nergele's puslerier sa...

Ja,det er koselig med stempel,jeg har ikke noe eget personlig,men det går alikevel-og så bra att dere skal på treff-fint att dere har en slik papirinteresse,men det er en dyr hobby..

Takk for hilsenen på bloggen min.